2016. 07. 09.

#3 Elkészült design

Sziasztok!
Ma segítséget kért tőlem egy bloggerina a menüvel kapcsolatban. Felvett a blogjába, hogy majd megcsinálom. Írtam neki, hogy kisebb változtatások szükségesek a menü beillesztéséhez. A probléma az volt, hogy elragadott a hév. A modul címeket is megváltoztattam a kérésére. A végén az lett, hogy kicsit átalakítottam a kinézetet.
Miután végeztem, írtam neki, hogy nyugodtan szedje le, ha nem tetszik, a menüt és a modul címeket megcsináltam, működnek is. Szerencsére tetszett neki, így nem ment kárba a nem kívánt munkám.
Na de, ez csak egy kis előtörténet volt. A lényeg, hogy újra aktív a design rendelésem. Nyugodtan rendeljetek, ígérem most nem fog késni.

 Design:
 A fejléc nem az én munkám, az írónőt illeti a dicsőség. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése