2016. 06. 17.

#8 Textúrák

Sziasztok!
Elég régen volt bejegyzés, ezért úgy gondoltam, hogy miután az elmúlt napokban nem igazán szerkesztettem - a másik ma nyíló blogommal foglalkoztam - textúrákat hozok, amiket használni szoktam.
Nem saját, egyik sem! A képek DeviantArt-ról és a Google-ről valók.
A rendelésekkel szép lassan haladok, de most, hogy nyár van, hamarabb készen lesznek. Elnézést kérek minden rendelőtől, hogy ilyen későn írok róla. Hamarosan mindenki az új designnal vezeti a blogját.




















Remélem tudtam segíteni. Ha viszel valamit, mindenképp jelezd kommentben, vagy chaten!

2 megjegyzés:

  1. Szia, megint én, vittem párat. (igazából ha azt nézzük, hogy van, amit már lementettem, akkor mindent) Nagyon szépeket lehet találni deviantart-on. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm, hogy szóltál,és teljes mértékben egyetértek veled a textúrákat illetően.

    VálaszTörlés