2016. 03. 11.

#2 Elkészült rendelés

Sziasztok Habcsókok!
Elkészültem egy rendelésemmel, plusz még a múltkori fejlécemet is kirakom. A DeviantArt-os bejegyzésemet töröltem, némi kellemetlenség miatt, ezért holnap egy engesztelő segítséggel, vagy kódolással jövök.
Ha valaki rendelni szeretne, akkor ezt most nyugodtan megteheti, ugyanis ezzel kiürül a design limitem, így ismétlem, aktív vagyok.
A kritikákról lenne még szó, most a hosszú hétvégén igyekszem megírni őket, így, akik rendeltek, elnézést kérek a hosszú várakozás miatt. A kritika limitem, amint elfogy a megírandó kritikák száma, inaktív lesz, ugyanis szeretnék inkább a design-nos dolgokkal foglalkozni. Ha esetleg valaki szeretne rendelni, írjon chat-en, vagy e-mailben, ott megvitatjuk és lehetőleg elvállalom.
Valamint ilyen szempontból csak a társam vállal kritikát.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése