2016. 02. 06.

#2 Díj

Kedves Cukorfalatok és Habcsókok!
Nos, a blog megkapta a 2. díját, aminek iszonyatosan örülünk. Nagyon szépen köszönjük Raposának, a Ha egy hang szólít c. blog írójának, hogy gondolt ránk.



Szabályok:


1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.
8. Cseréljetek linket!
9. Küld tovább 12 embernek a díjat.
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!

10 dolog az illető blogjáról: 

1. Egyedül vezeti a blogot.
2. Már 2 feliratkozója van.
3. Magának készítette a blog kinézetét.
4. Tessa-nak hívják a főszereplő lányt.
5. Több hónapja vezeti a blogot, pontosabban 4 hónapja.
6. Két versenyre is jelentkezett.
7. 12 fontosabb, és további 9 szereplő van a blogjában.
8. Átlagban, 17 évesek a szereplők.
9. Eggyel több férfi szereplő van, mint lány.
10. A blog címe, Ha egy hang szólít

6 dolog a mi blogunkról:

1. Már fél éves a blog.
2. XX-nek ezenkívül két további blogger neve volt, köztük az igazi is. (csak ennél a blognál)
3. Ez a második díjunk.
4. A feliratkozóink száma 7.
5. Akkor teszünk közzé bejegyzést, amikor van rá időnk.
6. Leginkább kritikás bejegyzések találhatók a blogon

12 kérdésre válaszaink:

1. Miért blogolsz? 
Katherine Shadown: Kellett egy hely, ahol kitudom fejezni magam.
XX: A fejem tele van történet ötletekkel, amiket szeretnék megosztani másokkal is.

2. Miért ez a blogger neved?
Katherine Shadown: A blogger nevemnek semmi köze a valódihoz, egyszerűen megtetszett, valamint a barátnőm találta ki.
XX: Valami semleges nevet szerettem volna. :DD

3. Van valami története, hogy-hogy kezdted el írni a blogod?
Katherine Shadown: Nincs, egyszerűen szórakozásból gondoltam.
XX: Katherine írt nekem skypeon, hogy nem-e lenne kedvem csatlakozni hozzá, én meg igent mondtam.

4. Van olyan blogger, akire felnézel?
Katherine Shadown: A kedvenc bloggereim Rosalya Payne, Barby és Naomi L. Price, mindent elolvasok, amit ők írnak, ráadásul, ha ők nem lennének, folyamatosan a Tv.t bámulnám.
XX: Nem igazán olvasok blogokat. Én a papírra vetett szövegeket jobban szeretem.

5. Mi ad ihletet, mi inspirál?
Katherine Shadown: Más blogok, esetleg a kedvenc könyveim.
XX: A zene, és a bizonyítani akarás.

6. Van, aki támogat a blogírásban? 
Katherine Shadown: XX mindig támogat, akármit csinálok, úgyhogy őt mondanám támasznak.
XX: Kat. Ő mindig mellettem áll. Valahányszor új történetbe kezdek neki mondom el először, és Ő is olvassa először a sztoriaimat.

7. Miért ilyen típusú blogba kezdtél? 
Katherine Shadown: Nem volt ötletem, hogy milyen történetes blogot vezethetnék, ráadásul úgy érzem, hogy még fejlődnie kell az írásképességemnek, mielőtt az olvasók szeme elé vetek valamit, amit előbb-utóbb abbahagyok.
XX: Ki szerettem volna próbálni magam egy ilyen stílusú blogban is.

8. Melyik az a szereplő, akire a legjobban hasonlítasz a történetedből? 
Katherine Shadown: Nem hasonlítok egyikre sem, mivel ez nem egy történetes blog.
XX: Karakterre nem igazán hasonlítok, viszont néha olyan érzésem van, mintha az egyik bloggerrel egyek lennénk. *nevetés*

9. Mit éreztél, amikor megkaptad az első kommented?
Katherine Shadown: Boldog voltam, hogy valaki rátalált a blogomra, úgy, hogy nem is reklámoztam.
XX: Dühös voltam, mert Kat nem állította be, hogy én is kapjak értesítést a kommentekről.

10. Mit éreztél, amikor megkaptad az első díjad?
Katherine Shadown: Egyértelműen örömöt, hiszen valaki érdemesnek tartotta, a blogomat, ahhoz, hogy díjat kapjon.
XX: Úristen, akkor most azt az egész procedúrát végig kell játszanom??

11. Hány díjad van eddig?
Katherine Shadown: Kettő.
XX: Ez a második.

12. Miért ilyen a kinézete a blogodnak?
Katherine Shadown: Mindig más színvilágban gondolkodom, és általában a fejléc színéhez készítem a designt, úgyhogy a már meglévő fejléchez készítettem egy egyszerű, mégis diszkrét designt. Mivel ez egy design blog, nem megadott időközönként változtatok kinézetet, amit az olvasók elé tárok.
XX: Mivel nekem a designolás nem megy, ezért Katherine csinálja azt. Én pedig teljes mértékben rábízom.

12 kérdés:

1. Honnan merült fel benned az ötlet, hogy ilyesfajta blogot vezess? 
2. Mennyi ideig tart megírni egy bejegyzést?
3. Van, aki segít benned tartani a lelket, amikor eleged van a blogolásból?
4. Miért pont, ezt a bloggernevet választottad/a saját neveddel írsz?
5. Hogyan találtál rá a blogger világra?
6. Mikor kezdtél el komolyabban blogolni?
7. Mi inspirál az írásban?
8. Volt már, hogy valakitől nem épp pozitív kritikát kaptál és ezért abba akartad hagyni a blogolást?
9. Szoktad mások blogjait olvasni?
10. Hányat olvasol jelenleg?
11. Mit gondolsz a sok 1D ff-ről?
12. Mivel blogger vagy, gondolom nem csak írni szeretsz, hanem olvasni is. Kik azok az írók, akiknek a művei ösztönöztek az írásra?

8 blog, akiknek mi küldjük a díjat: 

2. Verity
3. Tanyasi Álom [Luke Hemmings FF]
5. Segítek akár akarod akár nem [Luke Hemmings FF]
6. Riport [Ashton Irwin FF]
7. Stole My Heart [One Direction FF]
8. Fatal Attraction [Zayn Malik AU]



Aki kitette a díjat, kérjük jelezze kommentben, mivel kíváncsiak vagyunk a válaszokra!
Még egyszer, nagyon szépen köszönjük, és további szép napot minden kedves Habcsóknak, és Cukorfalatnak!

 xxxPBD lányok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése