2016. 01. 17.

#6 Zeneajánló

Hej Habcsókok!
Ismét egy zeneajánlóval jöttem, ugyanis a napokban nem szerkesztettem, valamint nem csináltam kódokat. A félévi hajrá után hasznosabb dolgokkal fogok előállni.
Na de, kezdjük, a mostani kedvenc agyonhallgatott dalokkal. Ez hosszú lesz...



Shawn Mendes ft. Camila Cabello - I know what you did last summer

Vélemény: 

Shawn az egyik kedvenc énekesem, ezért tudtam, hogy elsőre imádni fogom. Az egész dallal az a bajom, hogy Camila pont az az énekes, akinek nyávogósabb hangja van, de ennek ellenére imádtam. Mindenképpen megér egy hallgatást. 


Sia - Alive

Vélemény:

Ez a dal csodálatos. Sia hangját, nem igazán szeretem, de ez a dal kifejezetten az egyik legjobb, amit valaha hallottam. 


Becky G - Break a sweat

Vélemény:

Hű, hát én nagyon szeretem Becky-t, a hangja szerintem elképesztő, és nagyon szép lány is. A dal szintén kedvencnek számít.


Justin Bieber - Love yourself

Vélemény:

Régen nem szerettem Justin számait, mert másképp gondolkodtam, mint most. Egyszerűen imádom a hangját, a dalait, a stílusát, az egész embert. Nekem egyértelmű volt, hogy berakom ezt a dalt az ajánlóba. 


Justin Bieber - Sorry

Vélemény:

Hupsz, még egy Justin. Szerintem, az előző dalnál mindent elmondtam róla.


Rita Ora ft. Sigma - Coming home

Vélemény:

Rita-nak gyönyörű hangja, ilyen másnak nincs a világon. Már csak ezért is érdemes meghallgatni.


Pitbull ft. Chris Brown - Fun

Vélemény:

Tekintsünk el a szövegtől, és csak hallgassuk a dalt, ne figyeljünk semmire. Hangzásra, ritmusra, kedvencnek sorolnám. 


John Newman ft. Charlie Wilson - Tiring game

Vélemény:

Erről, nem-igen tudok véleményt mondani, szeretem ezt a számot, de már az agyonhallgatottak szemetesébe dobtam. 


5 Seconds of Summer - Jet black heart

Vélemény:

5SOS *.* Egyik kedvenc banda, azt hiszem ennél többet írnom sem kell. 


One Direction - Just can't let her go 

Vélemény:

Hogy a nagy szünetben se maradjunk 1D nélkül, ezért hoztam tőlük egy számot. Enélkül nem lenne teljes az ajánlóm. (ez egy eladott szám)


Azt hiszem ennyi dalt, még nem gyűjtöttem össze eddig. Remélem élvezitek a dalokat, és további szép estét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése