2015. 11. 29.

#5 Zeneajánló

Halihó Habcsókok!
Ma egy zeneajánlót hoztam. Ebben a kedvenc zenéim lesznek benne (mint mindig), és azok, amiket ebben a hónapban sokat hallgattam.
Ne is húzzuk tovább az időt, jöjjenek a novemberi kedvenceim!


Nick Jonas - Levels

Vélemény:

Imádom Nick-et, ő volt a kedvencem a Jonas Brothers-ből. Nekem nagyon tetszik a hangja, olyan különleges, és eredeti, semmihez sem hasonlítható, ami ebben a dalban nagyon jól látszik.


Demi Lovato - Confident

Vélemény:

Demi soha nem tartozott a kedvenceim közé, de ez a dal nagyon a szívembe lopta magát. Ebben a számban iszonyat jó a hangja, és a szöveg is elég ütős lett.


Selena Gomez - Same old love

Vélemény:

Sokszor hallottam rádióban, mikor a kocsiban utaztunk, vagy a Viva-n, ezért nagyon tulajdonképpen megszerettette magát velem. 


Shawn Mendes - Show you

Vélemény:

Shawn, mindig is a kedvenceim közé tartozott, nap, mint nap hallgatom a számait, és ez az egyik legjobb (szerintem). Jó a dallama, és a ritmusa. 


Chris Brown - Zero

Vélemény:

Hát, nem tudom mi tetszik ebben a számban, de őszintén szólva elég sokszor hallgatom. 


One Direction - Love you goodbye

Vélemény:

Mivel én Directioner vagyok, kihagyhatatlan, hogy 1D számot tegyek a zeneajánlóba (bocsi, ha valaki nem szereti). Ebben a hónapban jött ki a Made in the A.M. albumuk, amiről igazából nincs kedvenc dalom, de kettőt választottam, amit meg is mutatok nektek. 


One Direction - Olivia

Vélemény:

A második dal, melyet a MITAM-ról (Made in the A.M.) hallhattok, itt a blogon. Imádom, imádom, imádom, remélem nem kell fokozni. 



Nos, ennyi lenne a mai zeneajánló, további szép délutánt minden kedves Habcsóknak!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése