2015. 11. 14.

#4 Zeneajánló

Hey Cukorfalatok!
Én már egy jó ideje nem posztoltam, ezért most hoztam egy zeneajánlót. Tervezem, hogy kiteszek egy kritikát is - amit már vagy két hete meg kellett volna írnom...
De most itt van pár olyan szám, amit én mostanában rengeteget hallgatok. :)

 First of all...
R. City - Locked Away ft. Adam Levine
Imádom ezt a számot, amikor megnéztem a klippet akkor elsírtam magam, mert annyira meghatott az egész.

A következő pedig már egy teljesen más stílusú szám...
OMI - Hula Hoop
Nos, igazából nem tudom megmagyarázni, hogy miért tetszik, csak szeretem. :)

NE UTÁLJATOK!
Igazából én magam nem vagyok nagy rajongója a hölgynek, de van egy-két száma, amit szeretek. :)
Ariana Grande - Focus
A videót kb. milliószor néztem meg, de azt is leginkább azért, mert tetszik benne a haja, és a cipői is jók. :D

Adam Lambert - Ghost Town
Nem tudom megindokolni, hogy miért szerettem meg, egyszerűen csak tetszik. :)

Adele - Hello
Ennek eléggé depis feeling-je van, de én ettől függetlenül imádom. :) Gyönyörű szám, amelyet egy gyönyörű hangú nő énekel. :)

És az utolsó....
Ellie Goulding - On My Mind
Ezt a számot is nagyon imádom, ahogy magát Ellie Gouding-ot. Számomra ez a szám olyan, mintha a női bátorságról szólna...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése