2015. 09. 29.

#3 Zeneajánló

Hej hó Habcsókocskáim!
Tudom tőlem régen volt, ezért úgy döntöttem, hogy jön, egy kis:
Zeneajánlót hoztam, mert egy barátnőm megkért, hogy az legyen a következő, amit kirakok.
Sokat gondolkoztam, hogy mégis milyen számokat tegyek bele, végül ezekre esett a választáson.
Remélem tudok segíteni, és meginspirál titeket!


Kisütötte:K


Fall Out Boy - Uma Thurman

Vélemény:
Ezt a dalt, a barátnőm mutatta, és egyből megtetszett, két hallgatás után le tudom írni a véleményem róla. Magamtól biztos nem gondoltam volna, hogy inspirációt ad,az egyik blogom fejezetéhez, pedig adott, és több szavas lett, mint terveztem. 


Audien ft. Parson James - Insomnia

Vélemény:
Hát, erről őszintén nem tudom mit mondjak, rég hallottam, és nem is hallgatom, csak úgy kiraktam, nem tudok jót, sem rosszat mondani róla. (Barátnőm ajánlotta, ezt is)


Chris Brown - Five More Hours

Vélemény:
Ú, ezt első hallásra imádtam, a dal maga nagyon tetszik, de a klipp is inspiráló, szóval nekem bejött. Ajánlani tudom mindenkinek!


Jason Derulo - Want to want me

Vélemény:
Hát, itt nem mondom, hogy a klipp adott ihletet a fejezethez, mert akkor hazudnék, de a szöveg, az mindenképpen, ezért is szeretném, ha valaki, aki még nem hallotta volna, mert esetleg nem ilyen az ízlése, hallgassa meg. 



The Weekend - Can't feel my face

Vélemény:
Ez nem is tudom miért tetszik, engem megragadott, hát, remélem ennyi információ elég róla nektek. (Hány dalra is írtam, hogy megragadott?)



The Vamps - Wild heart

Vélemény:
Nem mondanám, hogy The Vamps rajongó vagyok, de a dalaikat naphosszat el tudnám hallgatni, és hát ezt sem tudom megindokolni, egyszerűen tetszik. Ráadásul, valamiért, nekem a bandák dalai jobban bejönnek, mint az egyedüli énekeseké. (Fura...)



The Vamps - Last night

Vélemény:
Á, egy jobb dal, mint a Wild Heart, pedig az is jó, de ez még jobb (személyes vélemény). Késő van (legalább is, mikor írom az ajánlót), már ne mfog úgy az agyam, ahogy gondolom, ezért nem tudnék összehozni, egy ép kéz-láb kritikát, a dalokról. Sorry...


Demi Lovato ft. Olly Murs - Up

Vélemény:
Imádom Olly Murst! Demi Lovatot, annyira nem, de ebben a dalban, nagyon tetszik a hangja, kifejezetten jó. Nem szeretem a számait, vagyis csak egy keveset, de ez, egyszerűen tökéletes dal, és épp hozzájuk illik.


Olly Murs - Seasons

Vélemény:
Hát, az előbb említettem, hogy szeretem Olly Murs számait, és, ez is a kedvenceim közé tartozik. Egy ideig utálta a barátnőm, de miattam annyiszor hallotta, hogy már engem próbál idegesíteni vele, kevés sikerrel.


One Direction - Infinity

Vélemény:
Ebből, nincs olyan, hogy kedvenc, de most van. One Direction dalokból, soha nem tudnék választani, de most a nagyjából mostani számaikat igyekszem megmutatni nektek, ezért is van benne az ajánlóban. (Na meg, mert imádom *-*) Szóval, hallgassa meg mindenki, az is, aki utálja.




5  Second of Summer - Kiss me kiss me

Vélemény:
Egyszerűen beleszerettem, mikor először meghallottam. Szeretem az 5SOS-t, hihetelen dalaik vannak, ráadásul kicsit rockosabbak is, mint a többi banda, de nem túlozzák el, ami nagyon tetszik. Rákattantam, a Moneyra, és a Jet Black Heartra, azokat is érdemes meghallgatni. (Spotify)



Remélem tudtam segíteni, eme csodálatos dalokkal, ha igen, akkor kommentbe, hogy melyikkel, további szép napot édes Habcsókjaim!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése