2015. 09. 12.

#2 Zeneajánló

Heyhoo Cukorfalatok!
A nyaralásomnak vége, és most újra itt vagyok. Láttam, hogy kedves szerkesztő társam kitette már a maga zeneajánlóját, és ezért úgy döntöttem, hogy én is megosztom veletek szeretett zenéimet. :) A kritikákról annyit, hogy megpróbálom még a jövő héten megírni az összeset.
P.S.: Rengeteg Ellie Goulding számot találhattok majd, amik már elég régiek, de a nyaralásom alatt újra hallgattam őket - és még mindig tetszenek. Valamint a másik ok, amiért ilyenek lesznek, hogy imádom Ellie-t. :)

 Ellie Goulding -  Figure 8
 Imádom ezt a számot, leginkább télen hallgattam, akkor volt ez a legimádottabb számom, de most újra rákattantam.

 Ellie Goulding: Ritual
Ezt a számot is nagyon imádom, csak sajnos ehhez nincsen klip... Na de attól még hallgatható. :)

 Ellie Goulding: Starry Eyed
 Imádom, imádom, imádom! *.* Ellie ebben a klippben a leggyönyörűbb - na, nem mintha amúgy nem lenne szép...

Fall Out Boy - Centuries
 Amennyiben az ember szereti a férfiak énekhangját, és nem vágyik (elnézést kérek, senkit nem szeretnék megsérteni) nyálas fiúbandák ömlengéseire, akkor a FOB a nekik való együttes. :)

Fall Out Boy - My Songs Know What You Did In The Dark
Biztosra veszem, hogy ez a szám sokunknak ismerős, hiszen a Tökéletes hang 2-ben a Das Sound Machine ezt a számot énekli a fináléban.
  
Dorothy - After Midnight
Ezt a számot akkor hallottam először, amikor Suki Waterhouse Miss Vogue-os videóját néztem meg, és azonnal beleszerettem. Ajánlom, hogyha esetleg a főszereplőnőtök kemény csajszi, akkor ezt hallgassátok. :3
  
Justin Bieber - How Did You Mean
Ez egy eléggé új szám, és annak ellenére, hogy én nem igazán rajongom Justinért, ezt a számát nagyon szeretem. A klippje is jó, és ha éppen egy szerelmes részt írsz a blogodba, akkor azt ennek a számnak a hallgatása közben tedd. ;)
  Selena Gomez - Same Old Love
Ezt a számot is imádom. Selena hangja sem a kedvencem, de ebben tetszik. Kicsit Charlie XCX-es. Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de rengetegszer figyelek a dal szövegére és magamban fordítom, hogy tudjam mit jelent. Ez a szám is szerelmes jelenetek írására termett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése